loading...
عماد آقای گل SHAHIN BUSHEHR
عليرضا بازدید : 111 1389/10/03 نظرات (0)

خوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید با روزنامه گتزتل دلوا اسپورت مصاحبه کرد



"با رئال مادرید قرارداد چهار ساله دارم و مدت زیادی این جا خواهم ماند. در مادرید کارهای زیادی برای انجام دادن دارم و فقط کارهای مربوط به درون زمین نیست."

"امیدوارم که اینتر در حال حاضر به من نیازی نداشته باشم چرا که این به این معنی است که آنها در مسیر غلطی قرار گرفته اند. نمی توانم به آنها نه بگویم، اما نمی توانم بگویم که به تیم دیگری هم نمی روم. من یک حرفه ای هستم."

"مطمئنا حضور در تیم ملی پرتغال برای من یک آرزوی شخصی است اما فعلا می خواهم که به باشگاه های دیگری هم بروم. احتمال دارد که دوباره به ایتالیا و انگلیس هم برگردم."

"در مورد حرفهای بنیتز نظری ندارم. به خاطر موفقیتی که نصیب او کردم یک تشکر خشک و خالی هم از من نکرد."
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 347
  • بازدید کلی : 5,843
  • کدهای اختصاصی

    کد موزیک