loading...
عماد آقای گل SHAHIN BUSHEHR
عليرضا بازدید : 108 1389/10/05 نظرات (0)
براي جذب بازيكن جديد

 
::مديرعامل باشگاه شاهين بوشهر گفت: هنوز كادر فني باشهامتي در تيم ملي كه براي تورنمنتي نظير جام ملت هاي آسيا، بازيكن جديد جذب كند، نداريم.

 

به گزارش وب سایت شاهین پارس جنوبی و به نقل از ایرنا ، مجيد حسيني كنگاني افزود: اين امر سبب شده برغم توانايي عبدالله كرمي بازيكن شاهين بوشهر براي حضور در تيم ملي، كادر فني تيم ملي از دعوت وي به تيم خودداري كند.

وي اضافه كرد: دعوت از بازيكنان براي حضور در تيم ملي بنا به صلاح ديد و سليقه كادر فني است اما ديده مي شود كادر فني شهامت لازم براي جذب بازيكن جديد را ندارد.

حسيني كنگاني در باره وضعيت تيم شاهين اظهار داشت: شاهين وضعيت خوبي دارد اما نبايد به موقعيت فعلي در جدول دلخوش كنيم و بايد از فرصت پيش آمده به نحو شايسته‌اي استفاده كنيم و شرايط جدول به گونه اي است كه بايد بيشتر تلاش كنيم.

وي ادامه داد: برغم تصورات اشتباه، دو برد اخير شاهين باعث غرور بازيكنان نشده است و اينقدر از تيم‌هاي ديگرعقب هستيم كه به دو پيروزي مغرور نشويم.
حسيني كنگاني بيان كرد: بازيكنان خود را مديون هواداران مي دانند و تمام تلاششان دلخوشي هوداران است.

مديرعامل باشگاه شاهين با اشاره به وضعيت عماد رضا گفت: باتوجه به اينكه فيفا روزهاي شنبه و يكشنبه تعطيل است، روز دوشنبه فيفا نظر قطعي خود را اعلام مي كند.
وي اضافه كرد: فيفا تمام مكاتبات لازم را انجام داده و اگر مدرك جديد نخواهند دوشنبه جواب نهايي را مي گيريم.

عليرضا بازدید : 127 1389/10/05 نظرات (0)
 حضور نماينده مجلس بر بالين دروازه بان مصدوم شاهين + گزارش تصويري از بيمارستان كيان









PTFBU.IR:مجتبي روشنگر دروازه بان با اخلاق شاهين عصر ديروز در بيمارستان كيان تهران عمل جراحي خود را با موفقيت انجام داد.
گفتني است آقاي پور فاطمي نماينده مردم تنگستان در مجلس شوراي اسلامي بر بالين روشنگر حاضر شده و از او عيادت كرده.
طبق آخرين شنيده ها روشنگر تا چهار ماه آينده به ميادين فوتبال باز خواهد گشت.


روشنگر و هاشمی زاده بازیکن صبا قم

roshangar

roshangar

roshangar

مجتبی و برادر

r

r

r

عليرضا بازدید : 128 1389/10/05 نظرات (0)

اقدام جالب اماراتي ها

 تقدير از مهاجراني به عنوان معمار فوتبالPTFBU.IR:فدراسيون فوتبال امارات در اقدامي جالب از حشمت مهاجراني مردي كه در آن سوي آبها به معمار فوتبال امارات معروف است،  در كنار ايويچ ، زاگالو و كارلوس آلبرتو تقدير مي كند.
در اين مراسم كه شنبه شب در امارات برگزار مي شود قرار است از كساني كه در ساليان نچندان دور براي فوتبال امارات زحمت كشيده اند تقدير ويژه اي به عمل آيد.
قرار گرفتن حشمت مهاجراني به عنوان يك ايراني در كنار ماريو زاگالو و كارلوس آلبرتوي معروف و البته توميسلاو ايويچ تئورسين بزرگ فوتبال شرق اروپا افتخاري است بس بزرگ.
عليرضا بازدید : 430 1389/10/04 نظرات (1)
مصاحبه اختصاصی سایت رسمی کانون هواداران شاهین بوشهر

منصور تنهايي از خط حمله شاهين رضايت دارد؟

در حقيقت مهاجمان شاهين نيز زياد از اين وضعيت گلزني راضي نيستند و اعتقاد دارند با بازيهاي خوبي که شاهين انجام مي دهد اگر با گلزني همراه بود جايگاه بهتري در جدول داشتيم من از طرف خودم به هواداران شاهين قول مي دهم در نيم فصل دوم جبران کنم و با کمک ديگر بازيکنان شاهين را در جدول به جايگاه واقعي خود برسانيم.

مصدوميت شما کامل رفع شده؟

چند وقت پيش از ناحيه همسترينگ پاي چپ دچار مصدوميت شدم که با تمرينات خوبي که داشتم در اين 3 هفته به طور کامل بهبود يافتم.

فردا قول گلزني به صبا را به هواداران ميدي؟

به اميد خدا و بازي خوب ديگر هم تيمي ها تمام سعي خودم را خواهم کرد تا با گلزني بازي را با امتياز ترک کنيم.

نيم فصل را چطور ميبيني؟

بازي هاي سختي را پيش رو داريم ولي شاهين هميشه در نيم فصل دوم بهتر کار کرده و خواهد کرد.

فکر ميکني با اضافه شدن عمادرضا مشکل گلزني شاهين حل ميشود؟

عمادرضا مهاجم حرفه اي بوده و هست و يقينا مي تواند با تيم کمک کند.

صحبت پاياني با هواداران؟

انتظار دارم تمامي بازيهاي شاهين را همانند بازي با پيکان تا دقيقه نود تيم را تنها نگذارند و با تشويق هاي خود به ما کمک کنند.

عليرضا بازدید : 157 1389/10/04 نظرات (0)
Image
شكوه مقام تا ده روز ديگر مي‌رسد
پورخسرواني وارد تمرينات جدي مي‌شود

دكتر بهتاش بخشي در گفتگويي وضعيت برخي مصدومان شاهين را تشريح كرد.
پزشك تيم شاهين با اشاره به پارگي كشاله امجد شكوه‌مقام ابراز اميدواري كرد دو روز ديگر به تمرينات تيم برگردد.
وي همچنين راجع به مصدوميت پورخسرواني افزود: مصدوميت عباس رفع شده اما تا وارد تمرينات جدي نشود نميتوان با قطعيت صحبت كرد.
 بقيه بازيكنان نيز مشكل حادي ندارند
عليرضا بازدید : 142 1389/10/04 نظرات (0)
 شاهين و استيلي با پيروزي شيرين در قم آسوده خاطر به تعطيلات رفتند ( صباي قم 0 - 1 شاهين بوشهر)








PTFBU.IR:شاهين بوشهر در ادامه روند رو به رشد خود صبا را در قم شكست داد.
به گزارش فوتبال بوشهر - شاگردان حميد استيلي با گل دقيقه 42 منصور تنهايي اولين شكست خانگي صبا را رقم زدند.
اين پيروزي شيرين خارج از خانه در حالي به دست آمد كه شاهين محسن حميدي - ايمان حيدري - عباس پورخسرواني و امجد شكوه مقام را به دلايل مختلف در اختيار نداشت. سيستم 4-2-3-1 شاهين در اين ديدار منطقي پياده شد تا صبايي كه هفته گذشته با 4 گل پرسپوليس را درهم كوبيده بود مغلوب انگيزه بازيكنان شاهين شود.
قاضي جوان اين ديدار به علي سلماني ، لك چيرا ، ايوان پترويچ ، منصور تنهايي از شاهين و محسن بيات از صباي قم كارت زرد نشان داد.
شاهين با كسب اين پيروزي شيرين 22 امتيازي شد و به رده دوازدهم جدول رده بندي صعود كرد تا تعطيلات طولاني مدت ليگ برتر را با روحيه اي مناسب آغاز كند.
مجتبي روشنگر دروازه بان شايسته شاهين در اين ديدار به شدت مصدوم شد و به بيمارستان انتقال داده شد.
بهترين بازيكن : انتخاب بهترين بازيكن در روزي كه همه بازيكنان شايسته اين عنوان بودند كمي سخت به نظر مي رسد اما منصور تنهايي با گل سه امتيازي خود بوشهر و بوشهري ها را شادمان كرد تا برازنده اين عنوان شود.
اتفاق ويژه : شاهين براي اولين بار در اين فصل دومين پيروزي پياپي خود را جشن گرفت تا حميد استيلي و شاگردانش با آرامش به تعطيلات بروند.

تركيب:شاهين بوشهر: مجتبي روشنگر(80 مجيد غلامي)، عبدالله كرمي، احمد آل نعمه، علی سلمانی،  محسن ايران نژاد، لك چيرا، ستار زارع، مهدي نوري، مسعود نظرزاده، پتروويچ، منصور تنهايي
عليرضا بازدید : 112 1389/10/04 نظرات (0)
 

داش مجتبی







PTFBU.IR: فاضل قنبر پور - وقتي حميد كللي فرد مردم خوشنام فوتبال فوتبال بوشهر او را در ليگ دسته اول پسنديد خيلي ها به او خرده گرفتند كه اين پسر روداني براي ليگ برتر كم تجربه است !! اما حميد تاريخ ساز بوشهري ها روشنگر را در كنار ايران نژاد ، پورخسرواني ، احمد پوري ، ساندي ، رضا سليماني و تنهايي از دل ليگ يك شكار كرد و همين بازيكنان در كنار ديگر شايسته ها باعث ماندگاري شاهين در ليگ برتر شدند . هر چند عده اي قليل سعي كردند اينها را ليگ يكي قلمداد كنند اما همين ليگ يكي ها ستاره هاي ليگ برتر لقب گرفتند.

مجتبي روشنگر پسر شهر رودان ( يا همان دهبارز) شهري كه جمعيتش بالغ بر 100 هزار نفر مي باشد و به بهشت هرمزگان معروف است . رودان را با رودخانه زيباي آبنمايش و باغ هاي انبه و ليمو در كشور مي شناسند اما حالا بعد از عباس سرخاب مينابي ، هرمزگاني ها به پسر نجيب و سبزه روي دهبارز در ليگ برتر مي بالند.

مجتبي با پوشيدن لباس شاهين در ليگ برتر بدون كمترين نوسان ممكن چهره شد تا جايي كه در ليگ نهم يكي از ركورد داران بازي در ليگ برتر بود. اين فصل هم دروازه شاهين با حضور غلامي مشهدي و اين روداني كم حرف و بي حاشيه به خوبي محافظت شد.

.... تا اينكه پسر شناگر رودخانه آب نماي رودان در بازي مقابل صباي قم در يك موقعيت تك به تك رشادت كرد و زاويه مرتضي هاشمي زاده را در دقيقه 80 به خوبي بست و ساق پاي خود را براي بسته ماندن دروازه شاهين به هواداران هديه كرد.
حالا او براي بوشهري ها همان عقاب شهر بندر است ، شعاري كه از دو طرف جايگاه ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر در آغاز هر بازي خانگي شنيده مي شود.

در روزي كه شاهين مي خواست ركورد بزند و دومين برد پياپي خود را در ليگ دهم جشن بگيرد پاي مجتبي شكست تا بوشهري ها سر شكسته به خانه برنگردند و اكنون منتظر روزي هستند كه روشنگر عصا را كنار بگذارد و به روزهاي روشن سلام كند.
بلند شو مجتبي و بعد از استراحتي چند ماهه باز هم براي بوشهري ها پرواز كن و از دروازه ات محافظت كن كه مردم اين شهر قدر شناس ترين مردمان هستند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 249
  • بازدید کلی : 5,745
  • کدهای اختصاصی

    کد موزیک